Katy Perry-Hot'n'cold & o zi pt inaugurari

sâmbătă, 8 noiembrie 2008



Dap...melodia asta am ascultat-o azi.On and on. Hot'n'cold is good...Hot'n'cold is nice :))
Cu toate ca am avut parte de o dimineata urata,si m-am trezit cu fata la perna, ochii umflati de somn si alte alea...mi-am regasit buna dispozitie.
Azi se pare ca a fost ziua inaugurarilor pentru mine. Am fost in Velvet Cafe, o noua cafenea situata pe strada V.Alecsandri. O cafenea "selecta"...daca o putem numi asa.Clienti imbracati la 4 ace, domnisoare fandosite si intretinute, chelnerite ce vor sa para dragute.In general oameni cu bun simt...cel putin tipul care ne-a deranjat de la masa si-a cerut scuze de nenumarate ori.Muzica era ok, si localul arata bine.Iar la baie...vorba lui sime:miroasea a flori(inca).Preturile sunt putin mai ridicate decat cele din pasaj(ex:8 lei un ceai).
Am descoperit azi un local unde se fumeaza narghilea, de care nu stiam pana acum, pe aceeasi strada cu liceul Eminescu.E mai ok decat cel de pe principala, pt ca e mult mai aerisit in schimb chelnerii sunt mult mai TURCI. Si la propriu si la figurat.Uita de la mana pana la gura daca le-ai platit sau nu.
Tot azi am intrat in ceva club proaspat deschis.E undeva prin pasaj, vis-a-vis de Sky, undeva langa Cafe Paris.Azi s-a deschis.Clubul arata dragutz...alb...si cu separeuri.Habar nu am cum se numeste..deoarece pe usa scria doar "Intrare", dar daca sunteti interesati, imi spuneti si aflu cum se numeste.

ps: se numeste Heavy Club

0 comentarii: