Home sweet Home..

duminică, 16 noiembrie 2008

A sosit weekendu, a poposit putin si deja e pe pctul de plecare...
Vineri a fost relativ ok la scoala.Ca niciodata...ne`am jucat :)) .Nu...nu cruce sau sheptica.Dragii de noi, avand inca sufletul de copii ne`am pus pe jucat intr`o pauza...ce am apucat si ce ne`am adus aminte :)).
---Mafia este jocul acela cu mafiotzii, politistii, medicul si cetatenii.Pe cate un bilet se trece cate un personaj al jocului.Pot fi cati mafioti,politisti sau cetateni vreti.In schimb exista un singur medic si un singur povestitor.Se zice o poveste care suna am asa : Orasul adoarme( toata lumea inchide ochii, in afara de povestitor).Se trezesc mafiotii(mafiontii deschid ochii)...si isi aleg victima pe care vor sa o omoare.Se culca mafiotii si se trezeste medicul care salveaza pe cineva.Medicul se culca si se trezesc politistii(care se hotarasc pe cine sa acuze ca fiind mafiot).Se trezeste tot orasul, iar povestitorul anuntza cine a murit sau a fost salvat de medic. Pe urma toate personajele au dreptul sa acuze pe cineva...pe cine cred ca ar putea fi mafiotul.Si chestia asta se repeta pana cand mor mafiotii, astfel castigand politia sau mor politzistii, mafia fiind cea care castiga.
---Bozo(sau boltz) dar neavand ce sa bem, am jucat doar asa...pe sec:)).Regula jocului: Nu ai voie sa spui cifra 7, numar ce sa contina cifra 7 sau multiplu de 7.(se poate juca si cu 5, sau si cu 5 si cu 7...ce e mai complicat)...spunand in locul lor "bozo".Se numara crescator iar cand se spune "bozo" sensul se schimba.Cine gresete trebuie sa bea un pahar de alcool(de obicei)...iar numaratoarea se continua de la persoana la care s-a oprit.

---Am continuat cu jocul cu palmele..nu stiu daca are vreo denumire.Vi`l explic:fiecare isi pune mana dreapta intre mainile celui din dreapta sa(pe o masa).Ideea jocului e ca cine incepe jocul trebuie sa bata cu palma in masa, iar ceilalti sa transmita semnalul pe rand, mai departe.La doua batai in masa se schimba semnul, iar cand cinva da cu pumnul, semnalul sare peste peroana care urmeaza, fiind continuat de a doua persoana.Cine greseste isi retrage mana.

---Ciresica o stitzi cu totii....sper.Nu cred ca este cineva care in copilaria lui nu a jucat Ciresica.

De la scoala am mers pana in Econimic, sa imi iau invitatia la bal de la Mutiu.Cand ajung acasa, imi dau seama ca eu la ora 3 jumate trebuia sa ma intalnesc cu Flo(rina) sa mergem sa imi iau ceva masca, iar pe urma la cosmetica.Si atunci intru in criza de timp.Pana la 6 am stat la cosmetica iar eu la ora 6 trebuia sa fiu in No Problem pt ca incepea balul.Fugutza acasa, dus, imbracat, machiat, cerut bani la parinti, urcat in taxi...si ajuns la bal cu intarziere ca intotdeauna.Urmeaza stat pe cub si urmarit bal, scrumat la un baiat in cap (din greseala:D), durut picioare, ras de anumiti penali, mers in Heavy-night Club.Jucat poker, batut la baieti la poker, mers acasa.
Am dormit pana la 2 :O:O. M`am trezit...am pierdut vremea pe acasa ca orice copil intr-o zi de sambata dimineata (pt unii ora 14 este dimineatza). Ma suna Valy sa ma duc cu el si Gia la un suc. Si urmeaza iar criza de timp. Termin ce faceam la mate, repede intru la dus...Si nu stiu cum a trecut asa repede timpu, ca am ajuns cu o ora jumate mai tarziu decat trebuia.In fine. Ne`am dus in centru, in Heavy...am stat putin la poker si am aflat ca mi s`a schimbat progremu :-w. Din Heavy am mers la narghilea, am stat cateva ore si pe acolo(mi-a facut dragu de Simuling masaj :>)iar dupa aceea inapoi in Heavy.Si in sfarsit acasaaaaa :X:X Cred ca ma pun la somn.Defapt...sunt sigura.
Noapte buna :*

0 comentarii: