Ruma-dai dai :))

marți, 11 noiembrie 2008






Butonand telecomanda de plictiseala...ce`mi vad ochii si ce`mi aud urechile? "Ruma dai dai...ruma ruma ruma dai". Si imi suna un foarte "numa nu ma iei, numa numa nu ma iei" wannabe. Protagonistul era nimeni altul decat Arsenie, fostul component al trupei O-zone...de care a auzit toata lumea in urma succesului obtinut cu melodia "Dragostea din tei"("Numa numa" in denumirea ei internationala).Versurile sunt la fel de ieftine ca cele cu care eram obisnuiti deja.Nothin` new.
Deja vad melodia in topuri. Sunt convinsa ca va prinde la public...la fel ca toate melodiile lansate recent de Arsenium.Deci putem vorbi de pe acuma de un nou hit pe care il veti auzi in toate cluburile si la toate balurile la care veti merge.(asta daca nu cumva se asculta deja in prostie, si doar eu sunt in urma cu vestile)


p.s.1: dupa ce am ascultat-o de vreo doua ori mi-am dat seama ca melodia incepe cu sunetul de telefon de la "aloooo...sunt euuuu...picasooo" :)).
p.s.2: :))) incepe sa imi placa melodia asta de doi lei. Poate am ascultat`o deja de prea multe ori. Asa patesc mereu. Cand imi place o melodie si o ascult de prea multe ori ajunge sa nu`mi mai placa deloc, iar cand nu`mi place o anumita melodie, dupa mai multe auditii ajung sa o fredonez fara sa`mi dau seama.

0 comentarii: