iar la medic.....

joi, 27 noiembrie 2008

tot nu mi-a trecut tusea. azi am fost iar la medic....sper ca de data asta tratamentul sa`si faca efectul :P

Cand am iesit de la scoala...am mers la Sime...si ne`am facut de mancare :)).Draga de Nasty a venit la scoala cu uleiu` dupa ea :D:D. Ne-am cumparat un ziar si ne`am pus sa cautam apartament de inchiriat pt rev, intre timp ce faceam cartofi prajiti. Dupa cateva telefoane date, am gasit ;x.
Si ce mancare buna am facut :>:>.Cartofi prajiti cu cremvusti, ou, ketchup si branza topita =)). Suntem tari..stim :>:>
Avand o discutie ft aprinsa despre rev...si cateva dintre detaliile majore...Nasty mi`a exemplificat live...ce se poate intampla cand omu` e baut...merge cu paharu la laptop sa schimbe melodia..si de beat ce e (sau neatentie) rastoarna bautura(vin in cazul nostru) peste tastatura. Draga de Nasty e mereu ft convingatoare cand exemplifica...gesticuland.Si desigur ca a dat cu paharu de vin pe jos..spargandu`l.Paharu` ca paharu....da` ea s`a taiat la deget + ca a dat cu vin pe telecomanda...si telefoane :)).

Oricum...totu e bine cand se termina cu bine
Partea buna : am gasit unde sa mergem de rev. Maine ma duc cu Sime si Nasty sa vedem cum arata. Sper sa fie ok

1 comentarii:

Anonim spunea...

trebuia sa faci si omlete, tu cu colega aceea. sau, n-ai mai avut vise ce te indemnau sa faci asta ?

ps : de revelion ai putea merge la piscina !

sau... aaa, stai... esti "ex fitzi mik" acum...