Tusea vietii :(

duminică, 23 noiembrie 2008

Deci da...eu de joi incoace nu am mai iesit din casa. De ce?! Pt ca sunt bolnava.Nici eu nu stiu ce am.Doctorita zice ca ii laringita...desi daca era doar atat trebuia sa imi treaca deja.
Cand tusesc simt ca imi ies plamanii si inima din piept, si capul imi explodeaza.Si asta se intampla cam odata la 1-2 minute. Ce mi`as mai putea dori???:-< Am vreo 4 feluri de medicamente.Adica nu`s toate medicamente :D...tati ma pune sa iau cate o lingurita de miere...ca ii buna pt gat.Si mie asa gretzoasa mi se pare deja...:-&
Maine ma duc la scoala :X:X abia astept.Defapt...sper sa ma duc la scoala.Ca daca tot asa voi fi si maine...nu ma lasa ai mei sa merg nicaieri...decat la medic.Ca vad ca tratementu ei nu da niciun rezultat.Ori sunt eu ciudata rau, si am un organism ft aiurea...ori medicamentele ei nu`s bune de nimic.

ps: :(:( de ce siropu are gust de mucegai?? :((

0 comentarii: