Venezzzia :>

sâmbătă, 8 noiembrie 2008













































Pe vremea asta, acum o saptamana veneam acasa din Venetzia.Am facut un mic "jurnal de calatorie" (filmare) pe care probabil il voi pune si pe blog.Deocamdata nu stiu daca cei din filmare sunt de acord.
Day 1:
In prima zi de excursie in frumoasa Italie n-am dus pe insulele Murano si Burano.
Pe insula Murano se afla fabrica de sticla de murano, renumita pt culorile sale.La fabrica am urmarit o prezentare interesanta a fabricarii obiectelor din sticla. Un nenea care de 40 de ani se ocupa cu asa ceva si avea o dexteritate extraordinara ne-a facut o vaza si un calutz din sticla.Direct de la micuta fabricuta puteai sa iti procuri obicte din sticla, la care ei iti faceau reducere (CICA). Ne cumparam si noi un calutz din acela de care a facut nenea, fericite de afacerea facuta, ca in loc de 10 euro am dat doar 5 euro pe el.Yey!
Mergem sa ne plimbam prin magazine, sa facem putin windowshopping cand...ce sa vezi? Toate produsele erau mai ieftine decat pretzul redus ce ti-l ofereau cei de la fabrica. Sa nu-ti vina sa mori!! Ce iti dadeau aia cu 10 euro...aici gaseai la 6 euro.Frumos.Mirobolant.
Pe urma ne-am deplasat pe insula Burano unde legenda spune ca pescarii inainte sa vina acasa treceau pe la carciuma, se faceau muci si isi incurcau casele si nevestele de betzi ce erau. De aceea fiecare si-a vopsit casa in alta culoare, ca sa nu mai exista confuzii :))
Seara, ajunsi la hotel aflam ca marea se afla la 3 min de hotel.Si TRING!! idee. Hai sa mergem sa facem baie in mare. Si-am mers. Si-am facut baie. Si poze.Si faza:
Sime: ii un tip acolo care se uita intruna la voi
Nasty: da bah...
Eu: undeee???
...il observ si eu..si o luam la fuga
Nasty: daca ii ceva pedofil???
Eu: da`l in puii mei de pedofil...daca ii gardist??
si o luam noi la sanatoasa pe plaja, pe urma pe stradutze, ca niste boschetare.

Day 2:
Vizitam Venetia, ploua.Da noi mancam inghetzata :X.Iubesc inghetzata din Italia.Si pizza.Si tot.Aproape.

Day 3:
Padova.In afara de faptul ca era sa ma calce o tanti cu bicicleta pe trecerea de pietoni...am vizitat pe acolo Bazilica San Antonio si inca ceva biserica...veche.Nu mai stiu cum se numea.Neesentzial :))
Verona. Arenele romane,pe urma casa Julietei. Ne facem ca toti trecatorii poze cu Julieta, sa se vada ca am ajuns si noi sa punem mana pe sanul/bratzul ei.
Pe urma shopping de ultimii bani ramasi.Am gasit pe acolo si un roman ce-si ducea veacul cersind si injurand in romana trecatorii ce nu`i dadeau bani.


Si cum de fix azi m-a apucat pe mine dorul de Italia? Pai am fost la Codrin sa ne uitam la filmarile facute cu camera lui.Si am mancat sandwishurile facute de mami lui pt Sebi.Care au fost ft bune.Multzumim Lumi :*

ps: sa nu uitam....luati`va de acasa tzigari...ca`s scumpe dincolo!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Dupa cum tziam spus si ieri si azi..imi place foarte mult cum scri sti sa ilustrezi foarte bine cele intamplate si inevitabil atragi... cat despre italia ce sa mai spun...si mie mi`e dor..a fost super,ne`am distrat..am ras k prostii am facut probleme de gandire :)) batal dnezo pe copilu ala(cine stie cunoaste) am ras de micutzii aia saracii..am baut...da moni...nu ai spus faza in kre tu spuneai ca nu esti beata IN ITALIA(la fel..cine stie cunoaste) si incepeai sa spui cuvinte complicate :)) sau knd atzi inceput sa cantatzi pe acolo "mameelorrr din lumea intreagaaa.... " :)) sper sa mai facem excursii dinastea :*:*